מבוכה ללפיד: עובדים בלשכת רה"מ השתתפו בקמפיין הבחירות

    אליהו גרין No Comments on מבוכה ללפיד: עובדים בלשכת רה"מ השתתפו בקמפיין הבחירות

    עובדים בלשכת ראש הממשלה גיבשו "מסמך קמפיין" בו הם ממליצים ללפיד היכן לסייר וכיצד להצטלם, בדגש על מקומות שבהם נתניהו לא ביקר. לפיד הגיב: "לאחר שנים של הזנחה, הצוות רצה לעשות עבודה יסודית ולבקר במקומות שהוזנחו ונשכחו"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבוכה ללפיד: עובדי מדינה, ביניהם בכירים בלשכת ראש הממשלה גיבשו מסמך פנימי תחת הכותרת "קמפיין", בו הם ממליצים לראש הממשלה היכן לסייר ואיפה כדאי להצטלם לקמפיין. כך פרסם הערב (חמישי) העיתונאי ירון אברהם בערוץ 12.

    לפי הפרסום, במסמך הסודי שגיבשו עובדי המדינה נכתב בכותרת "אלו המקומות והנושאים שראש ממשלה לא ביקר בהם מ-2006". למשל: הצוות ממליץ ללפיד במסמך לסייר בביה״ח לבריאות הנפש אברבנאל ומציין כי נתניהו לא ביקר שם, וכי "יש להצטלם עם מטופל כדי שיהיה אותנטי". המלצה נוספת של עובדי המדינה ללפיד – לבקר באזור קיבוצי היות ונתניהו לא ביקר שם, אלא הגיע רק לנופש בלבד.

    בלשכת ראש הממשלה לפיד הגיבו לפרסום: "לאחר שנים של הזנחה, הצוות רצה לעשות עבודה יסודית ולבקר במקומות שהוזנחו ונשכחו, ולטפל בבעיות הקשות של החברה הישראלית. המסמך מצייר תמונה עגומה שיש מקומות רבים שלא היו חשובים מספיק כדי שיגיע לשם ראש ממשלה וזה מצער מאוד. נמשיך לפעול למען אזרחי ישראל, בכל מקום".

    בליכוד אומרים בתגובה כי בכוונתם להגיש עתירה דחופה לועדת הבחירות, ליועצת המשפטית לממשלה וליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, בדרישה "לעצור מייד את השימוש הפוליטי שעושה לפיד בנכסי המדינה לטובת צרכיה הפוליטיים של מפלגתו".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה: "לפיד מנצל את מעמדו לצרכיו הפוליטיים וצריך לפתוח נגדו בחקירה פלילית. התנהלותו של לפיד מוכיחה את ההיפך מנקיון כפיים ומנהל תקין. אם היו לי ציפיות אז הייתי דורש מכל ״אבירי השלטון והצדק״ להפסיק את הצביעות ולדרוש להעמידו לדין, לפחות כמו שדרשו במקרים דומים".



    0 תגובות